Cari Nota Dengan Cepat...!

Thursday, December 24, 2015

Top Speed Sebenar Kawasaki RR150 (KIPS 150)

Bila sebut motosikal berkuasa bawah 250cc, kita tidak dapat lari daripada menyebut berapakah top speed motosikal itu. Sejak kemunculan Yamaha 135lc, ramai mengatakan Yamaha 135lc mampu mencapai topspeed sehingga 180kmj. Adakah ia benar? Pengalaman penulis menunggang Yamaha 135lc, ia pernah mencapai bacaan meter 160kmj, namun apabila penulis menguji kelajuan menggunakan gps(lebih tepat), penulis dapati Yamaha 135lc hanya mampu mencapai kelajuan 116-120kmj sahaja (bacaan meter menunjukkan 160kmj).

Jadi, untuk motosikal Kawasaki RR150 2lejang, berapakah topspeed sebenar? Adakah ia boleh mencecah 200kmj dalam kondisi motosikal standard? Mengikut video dibawah, Kawasaki RR150 mampu mencapai top speed sehingga 171kmj menggunakan gps. Ia cukup laju bagi jentera 150cc 2lejang. Tested!

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang Ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno: +62852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
untuk lebih jelas KLIK-> PESUGIHAN TOTO MAGNUM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...